Monday, January 12, 2009

Takaful Cerdik (Untuk Si Comel)

Sediakan pendidikan sewajarnya untuk anak anda

Pendidikan yang kukuh adalah hadiah paling berharga yang boleh anda berikan kepada anak anda. Namun, kos pendidikan di Univesiti yang semakin meningkat dan perjalanan hidup yang tidak dapat dijangka menyebabkan kita harus menyediakan peruntukan untuk memastikan pendidikan anak-anak kita tidak terjejas.

Apabila anda memilih Takafulink Cerdik, anda pasti yakin bahawa anda telah pun memberikan hadiah yang amat bermakna di dalam hidup anak anda. Tiada pelan lain yang selengkap atau semudah Takafulink Cerdik. Itulah yang menjadikan pelan ini suatu pelan yang tepat untuk anda dan anak anda.

Bagaimana Pelan Takafulink Verfungsi Untuk Saya ?
Lindungi Masa Depan Pendidikan dan Kesejahteraan Hidup Anak Anda

Pelan Takafulink Cerdik adalah pelan sumbangan tetap berkaitan-pelaburan yang akan matang apabila anak anda mencapai usia 25 tahun. Pelan ini bukan sekadar memberi perlindungan untuk pendidikan dan kesejahteraan hidup anak anda, tetapi ia juga amat fleksibel untuk memenuhi keperluan anda dan anak anda yang sentiasa berubah mengikut masa.

Kini anda boleh memberi dua hadiah paling berharga untuk anak anda - pendidikan dan perlindungan - dalam kombinasi inovatif satu pelan yang unik.

Manfaat Asas

Kematian :
Jumlah dilindungi dan baki nilai di dalam Akaun Unit Peserta (PUA)*, Akaun Khas Individu (ISA)** dan Akaun Unit Pelaburan (IUA)*** akan dibayar jika berlaku kematian.

* PUA adalah akaun di mana unit-unit diperuntukkan, bergantung kepada jumlah sumbangan berkaitan yang dibayar dan lebihan, dan/atau untung yang diperolehi.
** ISA adalah akaun di mana sumbangan manfaat tambahan dan lebihan, dan/atau untung yang diperolehi akan dibayar.
*** IUA adalah akaun gabungan di mana sumbangan manfaat tambahan Takaful Saver diperuntukkan.


-------- bersambung : dalam proses pembinaan page --------
Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut dan pendaftaran :
ATEH
013-2325533 / 019-2392448

No comments:

Post a Comment